Sayfalar

15.3.10

Şurdan Burdan

Burnum öyle tıkalı ki; gün içinde burnumdan içeri bir gram oksijen alamadım.
Nefes alma eylemini ağzımla yapmaya başlayınca da her zamanki gibi boğazım mahvoldu.
Bunun yanında, günün belirli saatlerinde farklı vücut ısılarına sahiptim; ateşim kendi kendine çıktı - kendi kendine de indi.
Bu zincirleme hastalık olayı beni gerçekten yoruyor.

***

Akvaryumumdaki yalnız (ve ölümsüz olduğundan şüphelendiğim) melek balığına arkadaşlık etmeleri için iki japon balığı aldım.
Ve japon balıklarını seçerken gözüme o doğa harikası hayvanlar çarptı: tatlı su salyangozları!
Sanırım dünyanın en sempatik ve hımbıl hayvanları onlar.
Ama ne yazık ki evdeki akvaryuma koyduğumuzdan beri hiç dışarı çıkmadılar. Bir kaç defa taşların arasında ceberleşirken gördüysem de şimdi hiç kendilerini göstermiyorlar.
Sanırım biraz utandılar.
Arada sırada akvaryumumun önüne başımı koyup dışarı çıkmalarını bekliyorum...

***

Bu arada yeni elemanların adlarını iPod shuffle ile seçtim. Gerçekten çok başarılıydı:

Beyaz ve turuncu benekli şişko japon balığı: Tom
Turuncu ve kuyruğunda siyah çizgileri olan japon balığı: Henrietta
Biraz daha büyük olan salyangoz: William/Will
Daha ufakça olan salyangoz: Charlotte

***

Sonunda iTunes'umun önerilerine kulak verdim ve yeni sürümü yükledim.
Artık benim de bir Genius'ım var.
Şimdi onu keşfetme zamanı!

ve tabii ödevlere başlamanın!

***

"I guess God thinks I'm able..."
-Oasis

1 yorum:

  1. geçmiş olsun.ben de uzun bir zamandır çiçek büyütmek istiyorum ama dahha kısmet olmadı.

    YanıtlaSil