Sayfalar

12.12.10

Pikap

Bugün;
annemlerin odasındaki dolabın içinde duran dev hurcun içinde eski bir pikap buldum.
Nerden çıktı, ne zamandır ordaydı hiçbirimiz bilmiyoruz.
Hemen alıp odama koştum ve albümlerimin yanında duran birkaç 7-inçlik plağı alıp ilk hangisini dinlesem diye tatlı -ve saçma- bir telaş yaşadım.
Sonunda Angie'yle Kadıköy'ü talan ederken almış olduğum Stevie Wonder plağını koydum ve iğneyi nereye koyacağımı bilemeden plağın üzerine yavaşça bıraktım.
Odaya müzik ve mutluluk dolmuştu

Ne yazık ki bütün bunlar dün gece rüyamda oldu...
Annemlerin hurcunun içinde bırakın eski bir pikabı, yorgan ve yastık dışında hiçbir şey yok.
Stevie Wonder'a ya da bir başka harika müzisyene ait 7-inçlik plaklarım da yok ne yazık ki...
Bir pikabım olmadan plak almak istemedim çünkü.
Ama çok çok çok güzel bir rüyaydı.
Gerçekten odam müzik ve mutluluk dolmuştu :)

1 yorum:

  1. "Odaya müzik ve mutluluk dolmuştu" dediğinde ne kadar mutlu olduğumu anlatamam.

    YanıtlaSil