Sayfalar

2.1.11

Yılbaşı

Benim yılbaşım üç gün sürdü.
Cuma akşamüstü başladı ve bugün birkaç saat önce sona erdi.
Ne güzeldi haftasonu:
Hayal kurmaya bile vakit olmadı.
Güle güle bir hal olduk.
3-5-8'de harikaymışım haberim yok.
Ne hallere düşmüşüm haberim yok.
Uçmak neler ifade edebiliyormuş meğer, haberimiz yok! :)


***

Yeni yılda yapacağım ilk şeylerden bir tanesi geleceğime dair bir bilgilenme olacağı için heyecanlıyım. Bakalım işe yarayacak mı?

2011'de başarmak istediğim şeyleri bir kağıda yazmadım.
Belki de yazmalıyım. Ama yazmadım.
2010'dan daha güzel olmasını istediğimi biliyorum.
Daha başarılı olmak istediğimi,
Hayallerimi gerçekleştirmek adına çalışmak istediğimi biliyorum.
Kilo vermek gibi fani hayallerim de yok değil.

2011'de mutlu olmak istiyorum.


***

Blogum geçtiğimiz Cuma 1. yaşına girdi.
Kutlamayı unuttuk!

2 yorum: