Sayfalar

24.2.10

Tekerrür

Geçenlerde bir arkadaşım hayatım hakkında, benim bile fark edemediğim bir şey söyledi:
"Senin hayatın tekerrürlerden ibaret."
Şaka yapıyorduk; ve oldukça da gülmüştük bu lafa.
Ama düşününce...

Kendimi sürekli içimden "bana yeni bir şey söyle" derken buluyorum.
İsimler, yüzler, çevreler değişiyor ama olayların ana fikirleri hiç değişmiyor sanırım.
Şu an bulunduğum yerde birden fazla kez durdum.
Şu an hissettiklerim daha önce hissetmiş olduklarımdan farklı değil.
Aynı cümleleri, daha gösterişsiz kelimelerle bir kaç defa daha kurdum.
O zaman da başıma gelecekleri bile bile umutlarımı korudum, o zaman da elimdeki kırık parçalara bakıp göz yaşları dökmüştüm.

Hiç birisi yeni değil anlayacağınız.

"Set me free, leave me be
I don't want to fall another moment into your gravity...
Here I am, and I stand so tall
Just the way I'm suppose to be..."
- Sara Bareilles

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder