Sayfalar

17.4.10

Baloncu


Baloons
Originally uploaded by
Funny Fish

Dün hayatıma yepyeni ve kolay kolay unutmayacağım bir deneyim daha ekledim:
Elimdeki on beş uçan balonla sokaklarda yürümek.

Kendi kendime hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum.
Etrafımdaki insanların kimi hayranlıkla bakarken, kimisi de için için bana sinir oluyordu; çünkü balonlarım rüzgardan uçmak yerine etrafa savruluyordu ve bazıları şık giyimli iş adamlarının kafalarına kimileri de trafikte sıkışan arabaların camlarına çarpıyordu.
Beklentimin aksine kimse gelip bir tanesini satın almaya çalışmadı ama gördüğüm küçük çocukların yüz ifadelerinden anladığım kadarıyla hepsi yerimde olmak istiyorlardı.

Ben bu sırada 15 balonun beni rüzgar kadar bile etkilememesine şaşmış, uçmak için kaç tanesine ihtiyacım olacağını düşünüyordum.


Hast Du etwas Zeit für mich
Dann singe ich ein Lied fur dich
Von 99 Luftballons
Auf ihrem Weg zum Horizont
Denkst du vielleicht grad' an mich
Dann singe ich ein Lied fur dich
Von 99 Luftballons
Und dass sowas von sowas kommt
-Nena

2 yorum: