Sayfalar

3.7.10

Good Bye Lenin!


Pipedreams'in klasiklerinden biri de dizilerin ya da filmlerin müziklerini daha dizinin/filmin kendisini izlemeden biliyor olmasıdır.
Ve beğendiği takdirde oturur diziyi/filmi izler.

"Good Bye Lenin!" de işte o filmlerden bir tanesi.

Bu filmin müziklerini Yann Tiersen'in yaptığını söylemem birçoğunuza yeterli olacaktır sanırım.
Önceden müziklerini dinlemiştim ama filmi bugün izledim.
Durum şu ki filmden gerçekten çok etkilendim, ama tam olarak çözmüş değilim.
Belli bir zaman sonra tekrar izlemeyi düşünüyorum, ama en çok istediğim filmi izlemiş birileri varsa onlarla oturup uzun uzun konuşmak..
Kısacası aklınızda bulunsun,
İzlediğinizde ben buralardayım...
(Not: 11 Temmuz'daki Yann Tiersen konserine gidemiyorum çünkü aynı tarihte tatile çıkıyor olacağız. Bunu bir kaç gün önce öğrendim ve o andan beri oldukça üzgünüm. Giden herkes benim için de tadını çıkarsın ve bir hayırsever lütfen Le Moulin çalarken beni arasın...)

3 yorum:

  1. ya ben de gidemiyorum yann tiersen konserineeeeee! ne biçim adalet bu? adam iki gün önce gelse ölür müymüş?

    YanıtlaSil
  2. I like this film. And I like Yann Tiersen too. But I was first introduced to his music through Amelie. :D

    YanıtlaSil