Sayfalar

7.10.10

Pipedreams'in Öyküsü

Daha önce gerçek hayatta hayal ettiğiniz şeylerin asla tam anlamıyla gerçekleşemeyeceği ile ilgili bir şeyler yazmıştım.
Düşünüyordum da,
Önüme bir kağıt alsam ve bu kağıda kurşun kalemle yaşamak istediğim hayatı yazabilsem;
beğenmediğim yerleri o çok sevdiğim yumuşak silgiyle silebilsem, arkasında iz bile bırakmasa.
Kağıda yazdığım herşey birebir gerçek olsa...

Ne yazardım tam olarak bilmiyorum; kafamda ufak da olsa bir plan var.
Öykümün ana hatlarını şimdi bile yazabilirim.

Öte yandan, sanırım herkes kendi için bir öykü yazacak olsa, aynı dünyada yaşamamız mümkün olmazdı.
Etrafımdaki karakterlerin hepsini ben yaratmış olurdum.
Bu öyküye dair herşeyi biliyor olmak belki de o kadar güzel olmazdı?
Belki de bir süre sonra sıkılırdım bile?

Sonuçta, insanı herşeyden çok mutlu eden tesadüflerdir, değil mi?
Kendime, başını sonunu bildiğim tesadüfler yaratmanın ne anlamı olur ki zaten?

Bu yazıya kendi öykümü yazabilsem ne güzel olurdu, düşüncesiyle başlamış olmama rağmen; o kadar da harika olmayacağını fark ediyorum sanırım.
Böyle bir seçeneğimin olamaması daha iyidir belki; çünkü eğer seçebilseydim muhtemelen kendim yazabilmeyi seçerdim.
Ve bir gün, bir yerlerde pişman olurdum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder