Sayfalar

16.10.10

Tozu üstünde müzikler..

Bundan sadece bir iki sene önce hiç durmadan dinlediğim, bilgisayarıma format atılmadan önce iTunes'umun en tepesindeki şarkıları dinliyorum bugün...

Bu kadar zamandır onları neden dinlemedim bilmiyorum.
İçinde olduğum "yeni müzik keşfetme" tutkusuyla alakalı sanırım.
Biraz da üşengeçlik ve alışılmışlık var işin içinde..

Biraz da korku sanırım.

Kendime şimdiye kadar yeni anılar yarattım, ve o sırada düşündüğüm birçok şeyi unuttum bile; ama şarkıları dinlediğimde, o zaman düşündüğüm şeylerin hepsi aklımın içinde saklandıkları yerlerden çıkıyorlar..
Durumumu anlatmak için kelimeleri toparlayamadığımı fark ettim ama şunu söyleyebilirim:
Çok garip bir duygu,
Ve şarkılar gerçekten çok güzel...


"You're a fool though, why you feel so bad
Where is the life you once had?
And still this hollow feeling grows and grows
The way you want it to.."
- Keane

1 yorum: