Sayfalar

9.9.11

Sahaf Festivali 2011

Buluşmadan önce ne yapacağımıza dair bir fikrimiz olmamasına rağmen, ayaklarımız (ve "e o zaman Taksim'e gidelim" alışkanlığımız) bizi Beyoğlu'na, Sahaf Festivaline götürdü.
Bir sürü fotoğraf kutusu karıştırıp, harika resimler topladık.
Ben hala hoparlörüm olmamasına rağmen kendimi tutamadım ve iki Temptations plağı aldım (Kuşburnu'nun pikabında denedik ve harikalar, neredeyse tamamen cızırtısızlar).
Sıralanmış kitapları, dergileri, eski gazeteleri karıştırdık.
Kapağında Wynton Marsalis'in resmi ve içinde 80'lerdeki Jazz üzerine makaleler olan 1984 basımı bir Dialogue buldum.
Ve sonunda raflara eğilmekten, kutu karıştırmak için çömelmekten belimiz ağrımış olsa da, gerçekten güzel bir gün geçirdik.
Günün sonundaki çin yemeğimizden ve dev dondurmalarımızdan bahsetmiyorum bile.

Festival 18'ine kadar devam ediyor,
Beyoğlu'na gitmek için bahane arayanlara duyurulur.

1 yorum:

  1. o "bilmemkimle bilmemkim sevişiyor" manşetli gazetede gözüm kaldı. 5 lira verilmez ona ya.

    YanıtlaSil