Sayfalar

30.11.11

Smile

Burayı boşluyormuş gibi hissediyorum bazen; ama inanın anlatacak bir hikayem yok uzun bir süredir.

Herşey anlık.
Her duygu kısacık.
Yeni bir anı oluşturmuyorum, yeni bir duygu bulmuyorum.
İnsanlar beni şaşırtmaya devam ediyorlar ama şaşkınlıklarım da kısacık sürüyor.
Küçük kareler halinde yaşıyorum günleri, kareler birbirine karışıyor.
Canımı sıkan bir şey var birkaç gündür ama onu kimsenin görmeyeceği bir kağıda dahi yazmıyorum. Kendi kendime bile anlatmıyorum. Bırakıyorum kafamda dönsün diye. Dönüp duruyor o da. Kızıyorum, üzülüyorum.
"Ne büyük hayalkırıklığı" diyorum kendi kendime.
"Yok değildir, abartma" diyorum sonra.
Cesaretlenmiştim birkaç hafta önce, bir kağıda yapmak istediklerimi yazmıştım.
Eve her geç gelişimde, her yorgun akşamüstü, her uyuyakaldığım gece inancımı biraz daha yitiriyorum.

Çok gülüyorum gerçi.
Mutlu gözüktüğüm su götürmez bir gerçek.
Elimden geldiğince çok gülüyorum.
İnsan güldüğü zaman mutlu olur, diyorlar. Ben pek emin olamıyorum.

Janelle Monae - Smile

Powered by mp3ye.eu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder