Sayfalar

23.2.12

Zamanı Durduramama Sendromu


Untitled, originally uploaded by nikolinelr.
Hızlı geçen günlerden, dinmek bilmeyen gürültüden ve bitmek bilmeyen işlerden boğulmak üzereyim.
Sürekli kendi kendime şikayet ediyor gibiyim, ve sadece bu düşünce bile beni biraz daha sinir ediyor.

Yaptığım ve yapacağım her işi, tanıdığım ve tanıyacağım her insanı çok seviyorum; beni yanlış anlamayın. Çoğu zaman bu kadar huysuz bile değilim.
Sadece ritmine yetişmek için çırpınıp durduğum şu hayatta bir molaya ihtiyacım var.

Her şey dursun istiyorum. Şimdi. Şu an.
Herkes dursun, ve sessizleşsin, ve sakinleşsin...
Bana birkaç gün verin, birkaç hafta belki. Bilemedin birkaç ay.
Söz veriyorum döndüğümde her şeyi halledeceğim.
Ama lütfen artık birileri durdursun şu zamanı.

3 yorum:

  1. :) zaman diye bişi yok ki. senin zamanın var sadece. senin dışında bi zaman yok ki. sen varsın diye var. durdurmak da elinde. yap biraz temizlik yaşamında. zamandan bol ne var ki. bakış açısı bu.
    :)

    YanıtlaSil
  2. zamanını durdurmak için biraz dünyanı durdur. abk bi dolu boş şeyle uğraştığını göreceksin. temizlik temizlik.
    :)

    YanıtlaSil
  3. En azından birimiz tanıdığı ve tanıyacağı insanları seviyor,
    Zamanın durması konusunda ise kesinlikle hemfikiriz.

    YanıtlaSil