Sayfalar

2.1.10

Ortalığı Karıştırmak!

Blogu açalı 3 gün oldu olmadı, heyecandan olsa gerek, ortalığı karıştırdım.

Bundan sadece bir iki saat önce blog hiç bir şeye benzemiyordu doğrusu!
Durum şu ki; Kuşburnu'nun şeker pembesi layout'unu görünce, kendime de bir tane lazım olduğuna karar verdim. Penceresinin altındaki link'e girip tek tek inceleyip sonlara doğru bir tanesini beğenebildim (şu an görmekte olduğunuz layout'un ta kendisi! çok güzel değil mi ama?) ve kendimce sitedeki açıklamalara bakarak uygulamaya çalıştım.
Tabii teknoloji konusundaki üstün yeteneklerim beni ortada bıraktı.
Yazıları kayık, resmi yamuk bir blog çıktı karşıma.
Kabiliyetsizliğim üzerine hemen Kuşburnu'na olayın aciliyetini belirten (çünkü dakikada 1000 kişi ziyaret ediyor ya blog'u) bir mesaj attım.
Canım arkadaşım koşarak ekranının başına geçti ve kontrolü eline aldı.
Blog'u ona emanet ederek içeri kaçtım ve döndüğümde her şey tam istediğim gibiydi!

Biraz yarışma programı vari olsa da:
Kuşburnu'na burdan çok teşekkür ediyorum!
O tanıyabileceğiniz en tatlı ve mor kedidir.. Benden söylemesi!
Kendisi kadar tatlı blog'una da bir göz atın derim...

Not: Yazılar olması gereken yerde değilmiş gibi gözüküyorsa sayfayı yenilemeniz yeterli oluyor. Olmadı mı? Bir kez daha deneyin. Göreceksiniz; buna değecek... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder