Sayfalar

15.8.10

Amazon

Bi saat kadar önce eve kafamda şu düşünceyle geldim:
"Türkiye'de asla bulamayacağım albümleri, EP'leri, single'ları bir yerden almam gerekiyor..."
Düşüncenin kaynağı şans eseri D&R'ın fırsat bölümünde bulduğum U2 Single'ı "Stuck In A Moment".
Ve bu düşünce beni tabii hemen Amazon.com'a itti.

İşte o bahsettiğim andan itibaren Amazon'da çılgınca alışveriş yaptım.
Ve gururla söyleyebilirim ki seçimlerimin hepsini kullanılmış ürünlerden yaptım.
Daha çok, az bilinen ve/veya yeni olan grupların albümlerine yöneldim.

Alışverişimin bittiğini söyleyemem.
Daha almak istediğim tonlarca albüm var.
Mesela bu alışverişte Travis albümlerine/EP'lerine/Single'larına buluşmadım bile...
Şu an seçili 81 ürün var; ve alışverişimin tutarı: 409.64 dolar.
Eğer bir Amazon kartım olursa 379.64 dolar oluyor...

Tabii ki almadım.
Ama çok istedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder