Sayfalar

23.8.10

Son Defa

"Her seferinde bunu söylüyorum.
'Son defa'.
Son görüşüm, son utanışım. Bitmiş olması gerekiyordu şimdiye kadar.
Bir şekilde evren bu sıfat tamlamasının üzerine kalın bir çizik atıyor.
Eskiden olsa -küçük olsam, ve umurumda olmasa- buna seviniyor olurdum. Bir çeşit işaret olduğunu düşünürdüm; senin de böyle düşündüğünü zannederdim ve mutlu olurdum.
Durumun böyle olmadığını bilmelisin.

Bu sefer eminim bak, son defa olacak.
Hepimiz rahatlayacağız.
Ne ben artık utanıp sıkılacağım, ne de sen içinden huzursuz olacaksın.
Hoşçakal."


***

"This is the last time
That I will show my face
One last tender lie
And then I'm out of this place
So tread it into the carpet
Or hide it under the stairs
Say that some things never die
Well I tried and I tried.."
-Keane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder