Sayfalar

16.10.11

Heyecan Dorukta

Bu haftayı harika haberler alarak geçirdim ve umarım haftayı da harika bir haber alarak sonlandıracağım.

İnsan istediği şeyler olmaya başladığında yavaş yavaş sabrını kaybediyor sanki.
Kendimi her zaman sabırlı bir insan olarak düşünmüşümdür. Son zamanlarda çeşitli konularda sabrımı kaybediyor gibiydim ama ciddi bir şey yoktu; sonuçta beklemeye aynı tempoda devam ediyordum; bu da  beni sabırlı bir insan yapar. Sanırım.
Ama bu hafta beklemek konusunda korkunç bir performans sergiliyorum. Olmasını çok istediğim bir şey bugün 2 sularında gerçekleşecek ve ben haberini aldığım Salı gününden beri kilit durumdayım. Bugüne yaklaştıkça daha da çok işlevimi kaybettim. Yapmam gereken hiçbir şeyi yapmadım; ve sürekli aklımı bugünü düşünmekten uzaklaştırmak için abuk subuk şeylerle meşgul ettim.
Böyle olacağını hiç düşünmezdim doğrusu, kendimi şaşırtmayı ve güldürmeyi de bu hafta başarmış oldum.

Akşam buraya gelip: Oleleley yazmak için ayrıca sabırsızım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder